Linda ♥ Totte




I helgen var det äntligen dags att träffa Totte, världens bästa apa. Många säger att han endast är för barn, men jag tycker att han är bäst. Och man ska ju ha barnasinnet kvar, eller hur?! Därför blev det en utflykt till Gävle Marinfestival. Tillsammans med en hel hög minderåriga stod jag vid scenen på en blåsig kajplats - och där var de, Totte och Zillah! Och det bästa av allt. Efteråt fick jag både pussar och kramar av Totte - och en autograf som han skrev med munnen!
1 Kia:

skriven

Hejsan!



Vilken fin blogg du har! Visste du att jag, Kia, bloggar från Södertälje Katthem. De försöker hitta ett hem till mig! Om du vill läsa om mig och mitt öde och vägen till ett nytt hem, så gå in på den här sidan:



www.kattsidor.blogspot.com eller besök www.sodertaljekatthem.se



Tasskram/ Kia

Kommentera här: