Lite smicker är aldrig fel!


Efter gårdagens spinn puls tog jag en promenad ner till stan och Stadium. Tänkte att jag skulle se vad de hade på rea, och kanske köpa lite nya träningskläder. Det blev ett knallrosa linne, en tunn, långärmad tröja perfekt för löpningen plus ett par mysbyxor att skrota runt i hemma till hösten.

Jag var verkligen ute i sista minuten innan de skulle stänga och när jag skulle betala hade de slagit ut ena kassan. Inga problem, det fanns ju fler. Jag lägger fram mina varor och killen bakom disken börjar slå in det i kassan. Plötsligt säger han - "Så gott du luktar, kommer du direkt från träningen? Och förresten, den här tröjan kommer bli så snygg på dig."

Hahaha. Jag skulle ha velat se min egen min där jag stod med plånboken i handen. Antagligen hade han en väldigt bra dag, men lite smicker skadar aldrig. Det gäller att suga åt sig när man har chansen!

Kommentera här: