Spännande start på 2013

Är det någon av er som har testat en sådan här? Det är en Synrgy 360x, ungefär som en stor lekställning fast för träningsgalna vuxna. Jag har bokat in mig på ett testpass nästa vecka för att lära mig lite mer om vad man kan göra där, men det ser ju absolut lovande och svettigt ut!
1 Landkrabba:

skriven

Det där ser ut som något min sambo skulle uppskatta! Han tränade och tävlade i tyngdlyftning under hela uppväxten men har nu gått över till crossfit. Barnen och jag var med på teknikträningen idag då de var i gymnasternas lokaler, perfekt att släppa lös Adam bland alla mattor och bollar ;) Själv fick jag ett presentkort på Friskis i julklapp så efter nyår ska jag köpa ett gymkort! Ska bli så himla kul att komma igång igen och Friskis verkar ha så många olika pass i olika svårighetsgrad. Själv platsar jag väl bland pensionärerna just nu men men ;)

Kommentera här: