Nypremiär efter sommarledigt

Nu är jag precis hemkommen efter att ha kört mitt första pass efter sommaruppehållet. Jag försökte att vara smart igår och lade fram kläder, men givetvis blev det lite kaos ändå. Skivan med musiken hade fått fötter, skorna var försvunna och det fanns inte en hårsnodd i hela huset. Men allt löser sig, och jag var på plats i tid. Det var riktigt kul att få köra för en nästan fullbokad grupp, även om jag nog tappade två kilo bara i svett. Nu är det dags för en välförtjänt dusch och bara vänta på laxen som går klar i ugnen. Mums!
1 DEN RIKTIGA JOSEFIN:

skriven

Bra jobbat!!!!

2 Pia:

skriven

Ååååh, det låter helt underbart. Längtar tills jag kan köra igång på fullaste allvar igen.. Snart så, börjat nu med lite raska promenader i vart fall... Bättre än inget.. =)

Kommentera här: