Redo för bilen

I torsdags skulle det vara kampanjkväll på stans ena babybutik. Vi hade spanat in en bilstol och tänkte att vi åker till en av de andra butikerna och kollar hur den ser ut. Och då hade de kontrat med ännu bättre priser - och fler modeller! Bra för oss, och nu har vi en Britax Multitech som väntar om ett par månader. Provsutten och klar, även inte bältena är direkt fixade just här.
 
Och det var nog tur att vi köpte stolen där. Jag åkte ut själv med Axel till den andra butiken på kvällen - och det var total kaos. Sambon jobbade kväll och jag tänkte att jag tar mig dit och tittar efter en dyna till sittdelen som vi snart kan hämta. Det var 25 procent på valfri vara och det blir ju en del just på barnsaker. Jag kan säga att det blev in, ta dynan jag ville ha, försöka ta sig till kassan och betala. Ingen onödig shopping där inte. Men nu har vi både dyna och bilstol - och till riktigt bra priser!

Kommentera här: