Finaste stora killen

foto: hidvi.com
Just idag blir den här killen 16 månader stor. Numera får man skriva siffrorna med just siffror och inte med bokstäver. Och han har börjat förskolan. Idag var första dagen där på egen hand och han ville knappt gå hem. Tiden går så galet fort!
 
Så här är det att vara 16 månader:
Jag är sprudlande glad nästan hela tiden. Förutom när jag är nyvaken kanske.
Jordgubbar är det bästa som finns! Och smultron!
Sommar är härligt. Jag älskar att busa med mamma i vattnet.
Annars kan man busa med vattenslangen i trädgården och blöta ner alla!
En av mina favoritböcker är Axel kör fast. Så klart.
Så fort jag ser en lekplats vill jag dit. Nu på direkten.
Jag klättrar gärna upp själv i matstolen. Fort ska det gå!
Jag har börjat så smått med kläder i 98/104. 
Just nu kör jag 22 i skor, men det börjar nog bli dags för 23.
Jag var fotomodell som ni ser på semestern. Riktigt kul! 
Igår åt jag spaghetti med köttfärssås till middag. Gott!
Får jag tittar jag gärna på film på tv:n. Igår blev det Bamse.
Jag älskar musik och att dansa. Mamma Mu, är det du?!
Tut tut är skoj. Och flygplan.
Nästa vecka börjar jag minisim. Spännande!
1 Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

skriven

åh va kul att han har börjat förskolan :) det är ett gott tecken att han inte vill gå hem

Kommentera här: