15 månader stor

Nu är det semester här hemma. Vi har hunnit med en kryssning med farmor, och idag blev det en tur till Spånga för att träffa en liten kompis, bara några månader gammal. Mysigt! Och idag är ingen vanlig dag, och ingen vanlig måndag heller. Utan det firas 15 månader just denna dag.
 
Så här är det att vara 15 månader:
Full fart, ingen paus. Helst med extra superblixtläge.
Att gå är fegt. Det är roligare att springa.
Jag älskar att bada. Vilket är tur när jag även älskar sandlådan.
Vatten är för övrigt alltid skoj. Även i vattenkannor eller fågelbad.
Min garderob är ordentligt påfylld efter sommarens rea.
Ikväll åt jag fiskpinnar, pasta och remoulad. Att dippa mat är kul!
Katterna får fortfarande väldigt mycket motion. Och draghjälp i svansarna.
Jag kan sova hela nätter ibland, om jag vill.
Jag har slutat sova förmiddag och nöjer mig med en tupplur efter lunch.
Om en månad börjar jag förskolan. Stor kille!

Kommentera här: