Höstmarknad, bus och ponny

Veckorna bara rusar. Jobba, hämta och lämna. Och så lite helger emellanåt. Just nu är jag även mitt uppe i att träna inför min licensiering på Friskis. Om en vecka ska jag förhoppningsvis vara i mål. Då kommer jag, förutom spinningen som jag fortfarande kör, ha familjejympa på helgerna. Så skoj!

Som en liten uppladdning eller genrep körde jag i helgen ett eventpass på en barnfestival. Lite regn, lite stort headset - men ändå väldigt kul och skönt att få testa några låtar. Axel var med - mitt i ringen när han såg mig på plats. På licensieringen får han dock stanna hemma. Då är det fullt fokus som gäller - och ett helt gäng barn.
 
Någon var dock väldigt nöjd med helgen. Ponnyridning på barnfestivalen. Och ponnyridning idag när vi var på höstfest i Haraker. Alltid trevligt, och som sagt så fanns det ponnyridning (eller åka häst som vissa kallar det). Dessutom har vi kommit ett steg längre vår nya häck i trädgården. Snart kommer grävmaskinen..!
 
Och så här trött blir man efter full fart bus...

Kommentera här: