Kläder in och kläder ut

I helgen har jag ägnat mig åt att rensa, sälja - och fixa lite nytt. Igår stod jag på min första barnloppis, den här gången i Uppsala. Varmt och svettigt i solen, men bra resultat och skönt att få bort lite kartonger. Dessutom hittade jag en riktigt snygg trampbil från Kettler precis när jag hade packat ihop och var på väg hemåt. Vi får se om den kan få komma på bild i veckan.
 
Idag städade jag, bakade bullar plus kärleksmums och hade klädbytarträff i trädgården tillsammans med andra mammor. Vi är alla med i en lokal grupp för oss som gillar Mini Rodini. Perfekt att ses, byta lite saker och bara umgås. Dessutom blev det en fantastiskt fin jacka, perfekt med löstagbar innerjacka så egentligen tre jackor i en, plus då mössan på huvudet. Förutom det blev det även lite annat smått och gott - och en del rensat här med. 
 
Dagen avslutades med piratgolf och pizza. Redo för en ny vecka - och september!

Kommentera här: