Shopping i dagarna tre

Måndag igen efter en helt galen helg. I fredags skyndade jag mig hem efter jobbet, fixade det sista och så hade jag tjejkväll med visning av Me&I. Cava, lite småplock och kläder. En klänning till mig, och ett par tröjor blev det som redan är på väg med posten. 
 
Några få timmar sömn senare innan solen gått upp satt en vän och jag i bilen och rullade söderut. Vi pausade i Göteborg för att klämma lite mer på vårens kläder i Mini Rodinis butik. Givetvis blev det en kasse med också, en gardentisha till våren. Den var för fin för att få hänga. Jag spanade även in en jeansjacka  Bra att ha lite koll inför eventuell rea.
 
Framåt lunch rullade vi in i Ullared, parkerade bilen och satte fart med våra vagnar. Det blev treårspaket, kalassaker, lite nya kläder och en massa annat. Vi hade bokat en radstuga till natten och den var riktigt fin. Kan rekommenderas. Söndag fortsatte vi att shoppa fram till tvåtiden då vi rullade hemåt. 
 
Vid åtta på kvällen var jag hemma och kröp ner i sängen med Axel, läste ett par nya böcker, Var är mamma? och Bajsboken, och pratade lite. Berättade att jag saknat honom i helgen. Och till svar fick jag - jag har saknat dig mamma... Sedan somnade vi i en hög - lagom mör efter en intensiv helg. Och måndagen började med genomgång av ett par saker från de gula kassarna. Lycka!
1 Josefin:

skriven

Jag som precis slängde iväg ett sms till maken att vi skippar ullared nästa vecka när han är ledig för att vi egentligen inte behöver nåt, men nu blev jag ju sugen iaf haha. Men väntar nog till vi behöver ett gäng grejer så det känns mer befogat att åka.
Idag köpte jag inget från MR släppet, fanns en del fint men jag tycker det har blivit så dyrt. KÖpte lejon onsie och tröja till barnen förra släppet, det med gråbeige botten.

Kommentera här: