Hembesök med mersmak


Med två matglada svartvita i huset går det en del mat och kattsand. Att få det direkt till dörren är ju inte så dumt och därför testade vi att beställa från Husse. Du fyller i din order på nätet och så kommer de hem och levererar. Vi testade torrfoder light, kattsand, lite blötmat och godis, och det verkade inte vara något fel alls på smaken. Dessutom är det alltid trevligt med rengjord låda som luktar svagt av såpa och ett rensopat golv. Man får njuta så länge det varar!
1 Gullan:

skriven

Hejsan!



Visste du att jag Gullan bloggar från Södertäljekatthem :) Alla mina katt kompisar som bloggat har tillslut fått ett hem! Nu hoppas jag också på att få ett hem...

Gå gärna in och läsa om mig och hjälp mig att hitta en bra Husse och Matte.



http://www.kattsidor.blogspot.com/



Tasskram/ Gullan

Kommentera här: