Ljuspunkter i 24 minus


Termometern ute visar minus 24 grader. Helt galet. Därför var det extra skönt med lite spa igår. Massage och varmt kurbad med kamomill, dessutom för halva priset. Helt perfekt tycker jag.

Torsdagen började med en tur till Friskis och löpbandet. 07 körde jag igång och det blev drygt fem kilometer innan det var dags att sätta fart mot jobbet. Tack Partypinglan för inspirationen. Den här veckan och kommande är full med roliga saker på kvällstid, så därför är det perfekt att utnyttja tiden på morgonen. Det gäller bara att se möjligheterna.

På bilden ser ni Kesos nya mellis. Jag såg reklam för det redan i höstas, men först nu har den landat i butik. Det blir perfekt för mig imorgon efter en stressig dag på jobbet på väg mot en trevlig kväll i Stockholm!
1 Landkrabba:

skriven

Den har jag inte sett! Var det gott? Tycker vanlig keso är jättegott, både som mellanmål med lite frukt och bär, i sallad eller i varma maträtter!

Kommentera här: