Första punkten på listan - check!

Kvart i åtta imorse prickade jag av första punkten på morgondagens lista. Jag tog mig ner till HM:s morgonshopping för medlemmar med 20 procent i hela butiken. Med mig hem fick jag ett par nya, fina byxor i en storlek mindre. De är grårutiga, med en liten detalj i tyget i rosa. Dessutom köpte jag två fina ljus för en tjuga och strumpbyxor. De har faktiskt riktigt bra sådana, och till bra pris.
 
Idag är det även premiär för min nya jacka. Eller ny och ny. Jag köpte den ju förra vintern, men då blev det aldrig tillräckligt kallt. Nu när det är vitt ute och det ska bli tio minus så var det lika bra att passa på.
 
Jag måste även tipsa er att spana in Carros blogg. Blev så inspirerad inför helgens stora brödbak. Mums!
1 Nilma:

skriven

Se där ja! Kul med lite shopping :)

2 Carro:

skriven

Skojar du!? Jag slängde ett par byxor med EXAKT det mönstret och de färgerna för typ ett halvårsen :O kanske skulle behållt de. haha.

men kul med länkningen söta du! tack :D ska försöka skriva ihop receptet på det där brödet och en massa andra recept som jag lovat. haha. snart :P Det händer så mkt hela tiden så jag hinner ju inte med. :P

Kommentera här: